ازیاد ببریم


نامه هایی به خط عشق

عاشقانه های من برای او. . . H

دلم تنگ کسی است که ازش دورم

         تنها راه صحبت کردن باهاش یک عکس هست

     عکسی که تا شب نبینم خوابم نمیبرد. . .

عکسی که فاصلمون یه بند انگشت بود

   .  .

                                "فاصله ای که هردوی مارا عذاب می دهد"



نظرات شما عزیزان:

KAVEH
ساعت10:04---23 خرداد 1392
سلام وبلاگت حرف نداره لینکت کردم

vahval
ساعت11:54---22 خرداد 1392
سلام مرسی که سر زدی وبلاگت باحاله لینکم که نکردی کلک من لینکت میکنم منو لینک کن

fateme
ساعت10:49---20 خرداد 1392
زندگی
دفتری ازخاطره هاست
یک نفر در دل شب
یک نفردر دل خاک
یک نفر همدم خوشبختی هاست
یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم
عمرمان میگذرد
ما همه همسفرو
رهگذریم
آنچه
باقیست
فقط
"خوبیهاست"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 / 3 / 1392برچسب:,ساعت14:59توسط haniye | |